Współpraca

Masz dość trudnych sformułowań na swojej stronie? Planujesz uprościć zawiłe komunikaty, archaiczne regulaminy lub formularze, których nikt nie rozumie? Potrzebujesz prostych treści, budujących relacje i lojalność Twoich klientów, ale nie wiesz, od czego zacząć?

Cieszę się, że wiesz, jak ogromną wartość mają proste komunikaty w tym zwariowanym, dzisiejszym świecie 🙂 

Ja nazywam się Patrycja Klakus i od czterech lat zajmuję się upraszczaniem komunikacji. Jestem ambasadorką prostego języka – życzliwego, autentycznego i pełnego empatii.

Dbam o to, aby treści budowały pozytywne doświadczenia odbiorców, by były łatwe w konsumpcji i funkcjonalne. 

Swoje doświadczenia, a także porady językowe opisuję na tym blogu. 

Przeczytaj o tym, że upraszczanie robi różnicę, dowiedz się więcej o zaletach prostego języka, poznaj czym jest rola UX writera.

I napisz do mnie – klakus.patrycja@gmail.com lub zadzwoń 504-272-083.

Możesz też zapoznać się z moimi artykułami dla zewnętrznych portali:

W czym tkwi siła design thinking – artykuł o tym, jak za pomocą myślenia projektowego tworzyć nowe produkty i ulepszać stare.

Jak budować silny wizerunek marki – czyli czym jest wizerunek marki i z jakich składa się elementów. W tekście opisuję również 5 fundamentów silnej marki.

UX writer – jak ważna jest jego rola w kształtowaniu doświadczeń użytkownika – w tym artykule skupiłam się na wyjaśnieniu czym jest UX writing, microcopy oraz jakie znaczenie ma “tone of voice”. Na praktycznych przykładach prezentuję 6 wskazówek jak tworzyć komunikaty przyjazne użytkownikowi.

Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami. Z tego artykułu dowiesz się z jakich elementów powinien składać się empatyczny tekst, czy zasady SEO wykluczają jakość i dobry odbiór treści oraz poznasz 4 kroki, dzięki którym stworzysz tekst w duchu human-centered design.

Miłej lektury i do usłyszenia 🙂