KONTAKT

Cześć!
Czy Ty też masz dość trudnych, ciężkich treści? Wiesz, że tylko dzięki prostym, empatycznym komunikatom jesteś w stanie dotrzeć do dzisiejszego odbiorcy?
Świetnie, że tu jesteś!
Może właśnie poczuł*ś potrzebę, aby uprościć teksty na swojej stronie internetowej? Albo zawiłe komunikaty, archaiczne regulaminy lub formularze, których nikt nie rozumie? Może chcesz zaprojektować całą komunikację do swoich klientów od nowa – na taką fajną, przyjazną i budującą relacje?
Cieszę się, że masz świadomość, jak ogromną wartość mają proste komunikaty w tym zwariowanym, dzisiejszym świecie 🙂
Nazywam się Patrycja Klakus i od pięciu lat upraszczam komunikację. Jestem ambasadorką prostego języka – życzliwego, autentycznego i pełnego empatii.
Dbam o to, aby treści budowały pozytywne doświadczenia odbiorców, by były nie tylko łatwe w konsumpcji, ale i funkcjonalne oraz profesjonalne.
Swoje doświadczenia, a także porady językowe opisuję na tym blogu.
Napisz lub zadzwoń do mnie, jeśli potrzebujesz pomocy lub nowych tekstów – prostych, przyjaznych i funkcjonalnych.
Zapoznaj się też z moimi artykułami:
Dowiedz się, w czym tkwi siła design thinking – to artykuł o tym, jak za pomocą myślenia projektowego tworzyć nowe produkty i ulepszać stare.
Sprawdź, jak budować silny wizerunek marki – tu przeczytasz czym jest wizerunek marki i z jakich składa się elementów. W tekście opisuję również 5 fundamentów silnej marki.
Poznaj, jak ważna jest rola UX writera w kształtowaniu doświadczeń użytkownika – w tym artykule skupiłam się na wyjaśnieniu czym jest UX writing, microcopy oraz jakie znaczenie ma “tone of voice”. Na praktycznych przykładach prezentuję 6 wskazówek jak tworzyć komunikaty przyjazne użytkownikowi.
Dowiedz się, czym jest human-centered design i jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami. W tym artykule piszę o elementach, z jakich powinien składać się empatyczny tekst oraz o tym, czy zasady SEO wykluczają jakość i dobry odbiór treści. Poznasz też 4 kroki, dzięki którym stworzysz tekst w duchu human-centered design.
Miłej lektury i do usłyszenia 🙂